sju


Ligger i sängen och dricker en öl, skypar och lyssnar på Sinatra.
Gör egentligen ingenting vettigt om dagarna.
Sover länge, dricker gin och äter ute. Som det ska vara alltså.

Försöker även att skriva brev hem, jag suger på att skriva brev.
Hade jag levt på 1800-talet skulle jag aldrig kunna ha kommunicerat.

Batterierna i mina nya lurar är även slut. Men dom fungerar bra ändå.
Bra skit för 250:-. Skulle ha behövt lägga på en nolla om jag köpt dom hemma.

Nu ska jag se alla HIMYM som jag inte sett. Godnatt Sverige!






Från vänster till höger:

Köpa fem liter kinesisk vodka för 53:- ?
Lido. En del av komplexet vi bor i.
Beijing, en dimmig men fin kväll.


Kommentarer
Postat av: bettan, såklart

jag e så avis så ja spyr!

2012-03-25 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0