sex


Ja, jag vet att jag är världens sämsta bloggare.


Men jag har fullt upp med att dricka billiga drinkar,
äta kinamat med pinnar (för jag är SKITBRA på det btw) och sova till två på eftermiddagen.
Ska försöka ladda upp lite bilder senare. Men jag måste ju dricka öl och äta pizza.

Det är ett tufft liv. Sen att inte jobba.. Jag har glömt bort hur min väckarklocka låter.
Bli inte förvånade om jag aldrig kommer hem. Emigrerar och blir helkines.

Ska bara lära mig kinesiska först. Tur att pappas privatlärare kommer om en timme.
Så ska jag lära mig att säga massa nya ord. Ett mål är att lära mig; "Kan jag få en öl, tack?".


Nu ska jag duscha och köpa mig lite eftermiddagssnacks.
Förmodligen nachos och en öl. Får det på den mexikanska restaurangen för en femtiolapp.

Det var något med måndagar.. Nej, har glömt hur jobbigt det var.

Kommentarer
Postat av: Mostern

Det där med måndagar är bara elände, skit i det...

Kram!

2012-03-19 @ 18:19:48
URL: http://granbelladonna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0