fyra


Nu har jag hunnit testa McDee's i Kina. Det var.. En jävla massa medarbetare överallt.
Fast fett gott, hade saknat BigMac. Saknar lite att jobba också.. NOOT!

Sen så fick jag en lektion i ätpinnar av papi. Nu pratar vi tålamodspoäng!
Mer mat på golvet och bordet än i min mage.. Men jag lär mig.

Igår var mami och jag på en matmarknad. Där hade dom massa fisk och skaldjur i akvarium.
Som lådan med skölpaddor. Man bara pekade på den man skulle ha, kinesen tog upp den,
högg huvudet av den och sen fick man med den hem i en plastpåse. Mycket spännande upplevelse.






Idag har jag typ två planer. Dricka skitbillig öl och kanske ta en promenad..
Yeah! Semester är det fucking bästa jag vet! Som jag sagt, jag skulle kunna sälja barn om det betydde att jag alltid fick ha semester. Helst också i ett land där man känner sig som en miljonär. Tackhej!

Kommentarer
Postat av: Lois

HAHA som att du NÅGONSIN skulle ha precisionen till att äta med pinnar? gulle

2012-03-13 @ 15:15:37
URL: http://lois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0