fem


Jävla Sandviken. Det kryper under skinnet på mig.
Jag hatar dig egentligen.. Men saknar dig..
Den hatkärleken jag har för dig är svår att hitta någon annanstans.


Jag saknar mina syskon! Min Lois Lane och mina vänner.

Jag hatar attt inte ha gångavstånd hem. Jag saknar Eightball, jag saknar Jensas, jag saknar McDee´s, jag saknar Sveavägen, jag saknar Systembolaget, jag saknar Hansens, jag saknar krysset, jag saknar Bruket och jag saknar att konspirera under köksfläkten.


Samtidigt som jag saknar allt ovanstående så.. Fan!

Jag hatar småstadsmentaliteten! Jag hatar att bara ha ett ställe att gå på en lördag, jag hatar att inte kunna äta vilken tid på dygnet jag vill, jag hatar att känna igen alla, jag hatar att "mina föräldrar känner dina föräldrar", jag hatar varenda en av dina 10.000 jävla invånare (Beijing har 22 miljoner). Jag hatar buss nummer tretton, jag hatar hållplats posten, jag hatar ICA Maxi, jag hatar Sandegårds, jag hatar Jerntorget, jag hatar SAIK, jag hatar ER!


Jag hatar dig! Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0