fjorton


Man kan ju säga som så; Blogga är inte något jag är bra på.
Ibland har jag inte något roligt att berätta.
Ibland orkar jag inte. Är mitt uppe i mitt L Word-Marathon.

Igår var jag på "Systemet".
Det är alltså närbutiken som ligger 100m härifrån.
Köpte åtta öl, en flaska rött och en flaska rosé.
Totalsumma: 156:-
Cillelill och Lois, ni kommer älska Kina! :D




Sommarn är påväg hit också.
Väderprognosen för helgen ser lovande ut
och utsikten från vår uteplats är full av syren.




Jag står även för en stundande kris.
Mitt lager av snus håller på att ta slut..
Så om någon känner någon som ska till Beijing snart.
Helst imorgon? SNÄLLA TA MED SNUS!

Nu ska jag ta en dusch för att sen dricka en öl i solen.
Nästa vecka ska jag även till Seoul på en weekend.
Eller till Hong Kong eller Tokyo eller någon annanstans.
Bäst att passa på när man endå är i krokarna.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Hongkong Mimma, det måste vara en upplevelse utan dess like. Det skulle jag välja om jag var i krokarna...

Ha de

Puss

Mostern

2012-04-13 @ 20:10:27
URL: http://granbelladonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0